Usein kysytyt kysymykset

Heräsikö kysyttävää?

Tähän osioon keräämme vastauksia yleisimpiin kysymyksiinne.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, otathan meihin yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomakkeen sivun alareunassa. 


Miten voin antaa palautetta?

Helpoiten annat palautetta yhteydenottolomakkeen kautta sivun alareunasta.


Onko teillä myymälää?

Meillä on tehtaanmyymälä, jossa on esillä vakiotuotteita ja myös ensiesittelyssä olevia tuotteita, joita ei vielä ole verkkokaupasta ostettavissa.


Onko myymälästä saatavilla samat tuotteet kuin verkkokaupasta?

Kyllä, myymälä toimii samalla verkkokaupan varastona. 

Myymälän valikoima ja varastosaldo vaihtelevat paljon, joten tiettyä tuotetta etsiessä kannattaa olla yhteydessä ennen vierailua varmistaaksesi saatavuuden.


Milloin tehtaanmyymälänne on avoinna?

Tehtaanmyymälä on avoinna sovittaessa. Tarvittaessa myös "virka-ajan" ulkopuolella.


Missä tuotteet valmistetaan?

Suurin osa tuotteista on meidän suunnittelemia ja valmistamia verstaallamme Jämijärvellä, Pohjois-Satakunnassa https://jamijarvi.fi/

Kaikki tuotemerkkaukset teemme omalla laserlaitteistollamme.


Toimitustapana kassalla on vain nouto, enkö voi tilata tuotetta muulla toimitustavalla?

Lähes kaikki tuotteet on toimitettavissa Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin noutopisteisiin.

Ota yhteyttä ja selvitetään miten tuotteet saataisiin Sinulle toimitettua.


Voinko saada kaiverruksen verkkokaupasta tilattuun tuotteeseen?

Kaiverrus on osaan tuotteista valittavissa tuotesivulla. Ota yhteyttä, jos kaiverrusvaihtoehtoa ei ole tai haluat personoidumman kaiverruksen.

Asiakas on vastuussa kaiverruksen oikeinkirjoituksesta. Kaiverrus tehdään tuotteeseen kohtaan joka on siihen sopivin.

HUOM! Kaiverretulla tuotteella ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta.


Missä selaimessa kauppanne toimii?

Kauppa toimii yleisimmissä selaimissa.

Mikäli kohtaat ongelmia, kokeile toisella selaimella.


Tuotteen nimikointi ei miellyttänyt. Voinko palauttaa sen?

Valitettavasti nimikoiduilla tai muuten personoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Kassalla voit antaa lisätietona, että haluat esikatseluvedoksen hyväksyttäväksesi ennen merkkauksen tekoa.


Korvakorut eivät miellyttäneet, voinko palauttaa tuotteen?

Hygieniasyistä ihon lävistävillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.


Onko tuotteillanne Avainlippu-merkki?

Kaikki valmistamamme tuotteet ovat Avainlippu-tuotteita.


En löytänyt kaupastanne mieleistäni tuotetta?

Teemme jatkuvasti kehitystyötä tuotevalikoimamme kehittämiseksi ja monipuolistamiseksi.

Otamme mielenkiinnolla vastaan ehdotuksia :)